Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 25 juli 2011

Fullt normal nattning eller?

Jag förbereder dottern för att det snart är dags att lägga sig och när hon väl ligger i sin säng så vill hon att jag ska krypa ner hos henne.
Vi ligger och fnissar lite och myser. Då ber hon mig ropa på pappa.
Han kommer in och tror kanske att hon vill ge honom en kram eller så men nej då.
Ta ett foto på oss pappa!
Utbrister hon och eftersom hans lilla prinsessa har sin far runt sitt lilla finger (ibland) så ställer han såklart upp som fotograf.

4 kommentarer:

Maya sa...

Hahaha... ungar, så underbara :)

Åsa sa...

Allvarligt, nu har jag klickat på den där bloggrikeknappen....ja, jag vet inte hur många gånger....och när jag letar efter din blogg där så hittar jag den inte...så många gånger jag klickat borde du vara på åtminstone 8-9 röster....eller får man bara en gång per ip nummer? Då får jag börja använda barnens datorer!
:)

Trillingnöten sa...

Aw vad underbart! Vilken sötnos!!

Fnulan sa...

Hoppas att du mår bättre nu!!! Gullia unge! Hon har förstått vad livet går ut på!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig