Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 29 juni 2011

Ibland är det bra med en man på soffan.

De sov bra i natt också barnen. Jippie.
När sonen vaknade precis efter 5 så bytte jag blöja, gjorde en liten flaska med mest mjölk och placerade honom i makens famn. I soffan.

Ibland är det bra med en make som har en förmåga att hamna i soffan på nätterna. Ibland.

Det är lite suddigt vad som hände sedan men kl 8 vaknade jag igen med sonen bredvid mig, tätt, tätt intill. Mys.
Han gjorde sedan sitt bästa för att väcka sin syster medelst metoden "kasta sig över storasyster". Att hon kunde fortsätta sova är för mig en gåta.

Nu är dottern på dagis och sonen sitter och myser bakom min rygg här i soffan. Med huvudet instoppat under mitt linne.
Jag känner hans lugna andetag mot min rygg.

Och hans naglar som river upp och ner. Ja, ja man får ta det onda med det goda eller hur?


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig