Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 14 juni 2011

Hur akut är det?

Käkcentrum på Södersjukhuset.... Min tandläkare skickade en akutremiss till dem.
Fick sedan ett remissvar daterat den 21 december (efter en månad) där de skrev att att de skulle kontakta mig efter 3-5 månader för tidsbokning.
Efter 5 månader, sånär som på en vecka, hörde de av sig via brev och gav mig en tid en månad senare. Om jag inte haft en akut!remiss...undrar hur lång tid jag skulle fått vänta då?

Det hela gäller en utväxt som jag har i kunden, på ena sidan, som ständigt är i vägen när jag äter eller för den delen även när jag snackar ibland. Då förstår alla som känner mig att den är väldigt besvärlig...
Inte bara det att den går sönder och blöder och "smakar illa", man vill ju gärna veta vad det är för något....

Nåja, på måndag får jag veta det, kanske.

2 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Jag hade också en sån en gång. Om du menar som en blåsa typ som ibland spricker och smakar illa? Det var inflammerat i tanden som skapade denna. Jag fick rotfylla tanden och då försvann besväret. Hoppas du slipper det dock.

Skrotmamman skrotar vdiare - 14 månader mellan barnen sa...

Jag vet ju var denna sitter, och tror inte på inflammation i tand, eftersom inga tänder finns i kinden.
Minns när du fick remissen. Undrar också hur vården MÅR egentligen. Skamligt är vad det är.

//Hon som tyvärr fått utnyttja den alltför mycket jag också senaste tiden, och de fortsätter att göra mig besviken.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig