Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 3 juni 2011

Det är så härligt att gå i solen, solen, solen....

En lång dag i solen (och skuggan) på Skrotmammans gård känns i armarna nu på sena eftermiddagen. Jag känner av dem både pga solen och det faktum att jag välvilligt tog mig an att sopa halva lekplatsen. Men det var skönt att använda musklerna också.

Barnen lekte, åt grillad korv och lite grönsaker och hade det bra de med.

Vi stötte på blommorna på bilden nedan. De var så fina, det tyckte både jag och dottern, och vi trodde på håll att det var utslagna tulpaner men det såg inte riktigt rätt ut på nära håll.
Är det någon som vet vad det är för några?


.

3 kommentarer:

pezze sa...

hmm.. tror det e vallmo-blommor... :)

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Tack, tack för snackis-dag, trevligt sällskap, och sop-hjälpen :-) Sopborsten dog, men vi överlevde!

maria sa...

Vallmos såklart!!! Poppy flowers! Älskar de! Jag väntar på att mina ska slå ut snart i trädgården. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig