Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 26 juni 2011

Annandag midsommar, eller hur var det nu?

Midsommaren helt över för denna gång och endast ett enormt skyfall med vattenfall från taket som resultat. Och det var inte ens på midsommaraftonen utan igår.

Finaste midsommaren på länge.

En liten ofrivillig bloggpaus blev det visst också.
Ville inte riktigt sätta mig vid värdfamiljens dator för att blogga och batteriet dog i mobilen.
Så går det när man glömmer att både ladda i förväg och att ta med dig laddaren.

Härlig helg har vi haft i alla fall!


-Posted on the go

2 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Det har du rätt i, intressant. :) Tack!

Din bildlänk ligger nu uppe på http://Mammabloggkryssningen.se :)

Agnes sa...

Kul att ni har haft en fin midsommar :)

Svar: Haha, ja det kan man nästan tro. Men ska jag vara ärlig hade de andra fullt upp med att sjunga snapsvisor ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig