Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 19 maj 2011

Konsten att hålla sig.

Jag är grymt imponerad över min dotter som trots att hon fortfarande har blöja, säger till att hon måste gå upp och gå på potta/toa om hon blir kissnödig när hon badar.
Till skillnad mot sonen som kissar hejvilt, rena fontänen kan det se ut som ibland haha.



Ja, hon har ju inte blöja på sig i badet alltså och hon säger ibland till även i obadande situationer att hon behöver gå på toaletten.

2 kommentarer:

Sandy sa...

Duktig hon är. Jonathan var likadan. :-)

Erika Wilhelmsson sa...

Dutti :) Måste kännas skönt sen när man blir av med blöjorna helt :)

Sv: Tyvärr har ditt bud blivit överbjudet i Auktionen. Nya budet är 90 kr. gå gärna in och lägg ett nytt bud.
http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/05/auktion-traskor.html

hälsningar
Erika W

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig