Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 5 maj 2011

Härlig kväll, nöjd morgon!

Vilken härlig promenad jag fick igår. Det var snudd på att jag skulle strunta i den eftersom jag faktiskt tog en långpromenad på dagen i sällskap med Skrotmamman.
Det tokiga var väl att jag valde att sätta på mig vinterjackan eftersom jag frysit så på dagen.... Inte att rekommendera för en timmes knatande först i villaområde och sedan i skogen. Hur kallt det än var under dagen i vårjackan.
Härligt att känna att kroppen verkligen blev uppvärmd dock och stigar och backar gav promenaden en liten extra stuns.

Idag är det en dag som kanske kan betecknas som "Andningshål".
Har inte planerat in något speciellt under dagen än men jag har funderingar på både pedikyr, ansiktsbehandling eller kanske en klippning.
Det jag vet är att utan barn ska jag få rå om mig själv under dagen och sedan avslutas det med en bokklubbsträff på restaurang Caliente. Första gången jag är med och jag har läst boken (Guccikrigen, recension kommer) så det ska bli intressant.

En sak är iallafall säker, jag ska förbi den där affären på Götgatan för att kika på Skorna igen. Om priset inte är för högt så ska de nog provas den här gången.... Så får vi se om förälskelsen håller eller om bubblan spricker.

Gårdagens steg:

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig