Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 28 april 2011

Skönt avslut på gårdagskvällen

Det var en tung dag igår så jag blev inte förvånad när huvudvärken smög sig på framåt kvällen.
Både det känslomässiga och det faktum att jag slutat med socker (läsk, godis, bullar osv) gjorde sitt till.

Det här med socker är ju något jag ska försöka hålla hela månaden som jag är med i Willvin Walkers och knallar runt med min stegräknare.
Men igår var det svårt. Jag tyckte allt socker i min väg skreeek efter mig, suck!

När huvudvärken klingade av vid halv 9-9 bestämde jag mig för att ta min kvällspromenad iallafall och gav mig ut på 40 minuters snabbfotad spatsertur.
Det var så skönt när jag kom hem och slog mig ner i soffan en stund för att varva ner och eftersvettas färdigt innan duschen.
Den promenaden behövde jag verkligen!

Idag slåss jag vidare mot sockermonstrerna och knallar på.

Gårdagens steg:

1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Vad duktig du är med sockret och alla promenader!! Verkligen! Kör hårt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig