Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 5 april 2011

Plötsligt händer det

Det kändes smått otroligt i morse, att dottern väcker mig med orden "Mamma, det är så ljust ute" och man öppnar sina grågröna ögon, kikar på klockan.... 07:35!!

Hur gick det till ?!
Sonen somnade ganska precis kl. 19 och dotter lika precis vid kl. 20.
Snälla, snälla, snälla kan det fortsätta så här?




via iPhone

1 kommentarer:

Jenny Izzadora sa...

Hej! Roligt att du är med i min Tävling :) Önskar dig Lycka till!

Vill Tipsa om en ny Tävling som ligger uppe nu

http://izzadora.blogg.se/2011/april/tavling-presentkort-hos-passion-of-sweden.html

kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig