Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 16 april 2011

Och så avslutas kvällen med två vakna barn

Barnen brukar alltid somna på vägen hem från lördagsmiddagen hos svärmor eller som idag hos svägerskan men dottern har nog haft så roligt så hon höll sig vaken.
Sonen däremot var så övertrött då han vägrade att somna på plats och sedan skrek hela andra halvan av bilfärden hem inkl. några kräkningar av trötthet/skrik/slem i halsen.

Så istället för det vanliga lugnet man känner när man kommer hem så var det istället sanering av kräkig liten pojk och "sövning" som gällde för sonen och dottern beställde 4 köttbullar (ja, som de utomordentliga föräldrar vi är så micrade vi dem hehe) och sen efter att ha blivit matade med dem så gör hon nu sitt bästa för att få fortsätta att vara vaken...

Men för att försöka hålla kvar i den sköna dagen som varit så gjorde jag ett litet collage. Det var ju bara synd att jag var en aning för trött för att få till sparandet av collaget...så det försvann.
Kvar blev bara min småfixade bilder så dem bjuder jag på istället.


2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Det låter som en fantastisk dag minsann :) Avslutandet kanske hade mer att önska, men så är det efter en lång och händelserik dag! haha.

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Själva pustade vi ut hemma efter en heldag på Skansen...... phu. 3 vuxna och 9 barn. ;-)

Så himla fin design. Men det sa jag redan när jag tjuvtittade på den. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig