Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 30 april 2011

Inställt på grund av sjukdom.

Gick runt ganska bra under gårdagen men långpromenaden på kvällen blev inställd då dottern visade sig ha feber när vi kom hem från dagis.

Från början var hon ganska pigg och glad men ögonen blev blankare och blankare och till sist lade hon sig ner när hon tittade på Bolibompa och somnade på 2 röda redan 18.30. (Hon brukar sova vid 20-tiden.)
Hon fick 2 rejäla attacker av feberyra som var otäcka för både henne och mig men sov sedan ganska bra resten av natten.

Gårdagens steg:

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig