Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 16 april 2011

God morgon alla härliga bloggläsare

Vilken start på morgonen jag fick!
(Förutom den där jättetidiga starten som sonen stod för då...)

Underbara Agnes har redan fått in den nya designen på bloggen som ni märker.

Åh jag är så glad!
När maken kom upp så förevisade jag stolt den nya designen.
"Titta här, titta på det här och titta här"
Jag pekade och scrollade upp och ner, väldigt nöjd (förutom med en liten sak som det såklart var jag som strulade till i min iver, det kom upp en till top meny under den riktiga...suck) och maken log och sa
Finemang!

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Superfint blev det minsann!!

Sune...the girl sa...

Så fint så, då måste jag ha sett den före dig inatt alltså..nananana :D

Sv: Näe jag låg på mage i sängen och jag hade datorn framför mig så när jag sträckte ut armen så var det bara luft :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig