Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 2 april 2011

En liten försmak av sommaren

Maken kom hem med jordgubbar igår.

Senare under kvällen for familjen iväg för att hämta bonussonen som kom med flyget och på vägen hem stannade vi för att äta middag på McDonald´s.
Dottern ville inte dricka mer än någon klunk av sin mjölk så jag tog med mig mjölken hem. Man har ju betalat SEXTON! kronor för den där mjölken så inte slängs den bort inte.

Och så i morse, när jag såg lättmjölken där i kylen bredvid asken med jordgubbar. Ja, då var det som självklart att ödet velat att jag skulle äta jordgubbar med mjölk till frukost.
McDonald´s säljer ju lättmjölk, vi köper vanligen mellanmjölk och jag "kan" bara äta jordgubbarna med just lättmjölk.



Så en liten försmak av sommaren njöt jag av för en stund.

1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Jag som saknar jordgubbar så! Mums :) Det är sommar för mig, med lite mjölk eller grädde, ännu bättre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig