Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 17 april 2011

Äntligen min tur att vinna ur Erikas Goodiebag!

Erika har en stooor tävling på gång nu under våren, The Goodie Bag.
Jag har tidigare skrivit om den och är såklart sedan start anmäld och registrerar mina nya lotter duktigt varje dag.
Kikar ibland om det har dragits några nya vinnare och så igår....Då stod det Martina sist bland vinnarna och jag har noga tittat igenom de olika vinsterna (ca 80 st.) som man kan välja mellan, funderat fram och tillbaka och som vanligt så är det något till barnen man väljer.

Jag valde till slut en rislampa från Inneonline. Fast snarare var det så att det var dottern som fick välja vilken av dessa rislampor som hon ville ha.

Vilken tror du hon valde?

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig