Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 12 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Confessions of a Neurotic Attentionwhore

Lady Dahmer har jag känt till i många år via sajten Familjeliv.se.
Hon tycker och tänker precis vad och hur hon vill och ursäktar sig inte för obekväma åsikter.
Just nu är det mest genus och hur våld drabbar kvinnor som diskuteras i hennes blogg. Och när jag säger diskuteras så är det precis som vad jag menar.
Varje inlägg följs av många, många kommentarer från läsare med svar från Ladyn själv. Missa inte kommentatorsfältet när du läser hennes blogg!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig