Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 10 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Joels Underbara Blogg

En riktigt smart liten knäppgök med många järn i elden.
Joel skriver i denna blogg om sånt han gör och sånt han tänker och sånt andra knasbollar runt om honom säger och gör. Detta är en man som inte är rädd för att göra bort sig... eller andra...
Jag skriver "denna blogg" för han skriver även kampsportskrönikor, på en resesida och en studentsajt.

1 kommentarer:

Milliez ★ My truth, My confessions sa...

Tack! Det känns faktiskt mycket bättre nu när jag "kommit ut" med det.

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig