Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 29 mars 2011

Morrn Morrn

Dotter som somnade utan middag igår (tröttis, somnade medans jag lagade mat och gick inte att väcka) hon vaknade såklart halv 5 i morse och ville ha macka...
Bara att hasa sig upp så hon inte väckte lillebror och så förstår man ju såklart att det måste kurrat ordentligt i den lilla pluttemagen.

En ostmacka på en tallrik och ett glas o´boy framför tv:n (ja usch vilken förälder man är) men absolut inte barnprogram (det var hon väldigt bestämd över)...

Maken somnade om på soffan och jag i sängen...

När jag klev upp med sonen kl. 7 så låg resten av familjen på varsin soffa och snarkade sött. Och nu när jag och sonen är färdigfrukosterade så är det dags att väcka lilltrollet och se om en andra frukost kan vara intressant.

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

KLart hon var hungrig :) Vad gullit att de alla somnade om på soffan :)

Skrotmamman skrotar vidare - och tävlar om Veckans Blogg hos APAN sa...

Mina barn har också missuppfattat detta med sommartiden. Tror det är en kombination av att alla rutiner och vanemönster flyttat på sig, samtidigt som det blivit vårljust som gör att de reagerar lite tokigt ibland...... Eller?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig