Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 15 mars 2011

Idag firar vi

Att dottern var en sådan söt katt när hon gick till sitt dagis, som idag hade Kattmaskerad!

Att sonen både stod själv och tog sitt allra första egna steg idag!
(9 månader på fredag)


En Willvin Leatherette Burgundy har hittat hem till oss!
Me like alot, den är sååå snygg och praktisk!!


Och allra störst anledning att fira har vi då maken har fått ett stort erkännande i sitt yrkesliv som forskare då han idag fått
Young Investigator Award från Cancerfonden!

"Young Investigator Award (6 år):
Syftet är att rekrytera disputerade cancerforskare som vill etablera eget forskningsprogram och ge dem möjlighet att under en längre period på heltid ägna sig åt cancerforskning."


Det var som om en helt ny make kom hem från labbet idag. Han har senaste veckan varit som förbytt. Nervös, ledbruten och allmänt stressad. Lägg till det en djävulusisk tandvärk sista dagarna, som nu är på väg att rättas till efter provisorisk lagning och ny tid bokad.
Men som sagt idag kom han hem med ett stort leende och ett sådant avslappnat kroppsspråk så man genast kände igen sin egen lilla make!

Jag är så stolt över honom!
Min man är bäst, ingen protest!

6 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Men vilka glada nyheter! Gratulerar till alltihop! Vad spännande med maken :)

Petra sa...

Men åh vad underbart!!! Hälsa och gratulera maken - det är helt fantastiskt!!!

Kram

Linda w L2K sa...

Som ja sa på dagen - JUBEL!!!!!!!!!!!
Vilken man du har!!!!!! Och vilka barn med så klart. ;o)
<3 <3 <3

Kristin sa...

Grattis till er alla, verkligen värt att fira.

Skrotmamman skrotat vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Så himla kul med alla glada nyheter på en gång!!
Grattis igen!

Anonym sa...

Nej men hurra! Vilken grej, de där Young Investigators Awards är ju galet bra! Hurra!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig