Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 24 februari 2011

Mina läppar är räddade

Stort TACK till Kristin på Andrum som, efter att jag uttryckte hur jag saknade mitt stift med aloe vera i en kommentar på Facebook, tog och skickade mig ett stift!!

Åh så fina, mjuka läppar jag kommer få nu och så gott de kommer lukta!



3 kommentarer:

Linda sa...

ååå jag älskar mitt stift!!!! fattar inte hur jag kunnat vara utan det!

Milliez sa...

Jo det kan vara väldigt skrämmande om det går för långt. Som tur är så är jag inte där.. än ;)

Jo men den hysterin är över, tror jag. Jag har inte märkt något på den fronten iaf :)
Kram

Tova sa...

åhh, en sån skulle jag också behöva, får helt stört torra läppar om vintrarna!

Hmm jaså, ja då kanske det inte är helt och hållet vaccinet som orsakat Elliots "reaktion" och feber. Kan ju hända att han var på väg att bli förkyld eller nåt ändå och sprutan bara utlöste det hela...
Och nej, det där med bölden ser jag verkligen inte fram emot :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig