Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 10 februari 2011

Dagens uttryck

Helt plötsligt när vi klär på oss för att gå till dagis säger min dotter (som hon brukar då och då):
Jag gillar rosa!

Ingenting rosa fanns i närheten och kläderna vi klädde på oss var så orosa som de kunde bli.

Men idag lade hon också till något nytt:
Jag gillar rosa men rosa glitter är underbar!


Jag kunde såklart inte låta bli att berätta för henne att jag tycker hon är underbar.
Då fick jag snabbt till svar att det var hon inte alls...

Nähä?!


via iPhone

4 kommentarer:

Johanna sa...

Oh söt o go du är! <3

Hur mår du fina?

Krama

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Hihihi! Påminner om min släkting som jag satt barnvakt till för många år sedan, när hon var typ 3-4 år någonting.
- Hej på dig, gullunge!
- Jag är ingen gullunge - jag är en kinapuff!

:-D

Anonym sa...

du lyssnar ju inte. Rosa glitter är underbar och hon är ju inte rosa glitter... alltså inte underbar. Du får byta ut ordet mot fantastisk så hade hon godkänt det direkt.

/joelsunderbara.blogg.se

Erika Wilhelmsson sa...

Vem gillar inte rosa glitter :)

ps.
ditt bud har tyvärr blivit överbjudet i Auktionen om kockkläderna och fyll-i-boken på bloggen. Det nya budet är 100 kronor. Du får gärna gå in och bjuda över. Auktionen avslutas snart så passa på att fynda och samtidigt skänka :)

http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/02/receptbok-kockklader-auktion-till.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig