Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 25 januari 2011

Vilken dag

Härlig dag det blev idag!

Alla födelsedagssms, hälsningar på Facebook och telefonsamtal idag har verkligen gjort att man känt sig uppskattad och omtyckt!
Tack alla!!

Dagen blev bra trots att sonen fick diagnosen Öroninflammation hos läkaren idag. Det var ju en stor surprice eftersom jag var där med honom pga hans rossliga hosta. Men det blev en ny omgång spektramox (pencillin) och fortsatt medicinering med Ventoline när han har sitt rossel för sig.

Men annars var det en trevlig dag där jag träffade Linda och hennes stora tjej i köpcentret och strosade runt lite inför och efter läkarbesöket. Sen åkte vi hem till oss och fikade med min mamma som kom förbi för att gratta.
Min mamma följde sedan med till dagis för att hämta dottern som blev glad när hon väl fattade att det faktiskt var så att Mormor också var med haha.
Då ville hon berätta det för alla!

Hon passade sedan på att visa alla sina "sidor" för sin mormor. Glad, arg som ett bi, ledsen, rolig och snacksalig.

När mamma åkt hem umgick jag och barnen eftersom maken satt på jobbet och väntade på att en operation skulle bli färdig så han kunde labba lite med materialet som skulle opereras ut.
Dottern älskade maten jag lagade och åt upp ALLTING!
Det ni, min speciella Fisk med citron och pepparrotssås och Potatis, jag var en aning chockad!

Sonen däckade tidigt eftersom han inte ville sova middag idag på eftermiddagen så jag och dottern fick lite mysig sagotid med varandra och för en gångs skull somnade hon också i bra tid strax innan kl. 20.
Så nu tar jag det lugnt sedan dess och börjar så smått att fundera på att gå och hälsa på kudden.

Hade varit mysigt att ha fått umgås mer med min make idag men jag vet ju att ibland kan man inte hjälpa när arbetsbelastningen är hög.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Svar: jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så gå in och titta och om det inte var du så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och få en chans till:)
kram

Anonym sa...

Åh hurra för dig! Du har en utmaning hos mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig