Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 27 januari 2011

Validera din text

Hittade två riktigt intressanta och roliga websidor/tjänster hos En mammas dagbok som ofta har små roliga tips!

Här kan du enkelt kontrollera din text och få förslag på ändringar och få veta hur enkel din text är att läsa egentligen. Hur stor ordvariation har du i dina texter och hur långa meningar finns där?

Validera din text och Lix

Testa lite olika av dina texter/inlägg, det var intressant!

3 kommentarer:

Mizca sa...

Vad roligt att du är mde i barbapapaservis-tävlingen hos mig. Du har tre lotter och jag önskar dig lycka till.

Unknown sa...

svar: grattis;)

Anonym sa...

Åh vilken rolig grej. Jag är ju ltie av en språknörd så det här var toppen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig