Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 6 januari 2011

En varm osolig morgon

Fortfarande ingen ljusning på sonens feberfront.
Något bättre gick soveriet i natt med hjälp av alvedon/ipren och pyjamaslöst.

Maken lade sig att sova vid 22-tiden och jag tog första svängen....som liksom blev hela natten....
Först vid 6-tiden väckte jag maken och sa att nu är klockan nästan 6 så jag tror han behöver en flaska och så rabblade jag alla "livsuppehållande åtgärder" jag utfört under natten så han skulle vara up to speed.

Och så vände jag mig om och somnade om.

Nu vaknade vi för en timme sedan: jag, sonen och såklart dottern (som har någon underlig "mamma-har-gått-upp-för-gott"-radar) och så började dagen.
Nååågot mer utvilad inbillar jag mig men jag gissar att det kommer slå tillbaka snart.

Och maken han sover.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig