Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 2 december 2010

Frusen promenad

Efter stressig morgon (jag, inte barnen) lämnar jag dottern på dagisgården för avfärd till dagens teateräventyr och begav mig själv i väg på en väldigt kall promenad med väninnan till Öppna förskolan.
Väl där mötte vi upp ytterligare en väninna så nu ligger 3 småttingar på rad.
Tripp, trapp, trull :-)


via iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!

Linda w L2K sa...

Ni är knasiga som gick en så låååång prommis i den kylan! ;o) Men tack för idag!

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Kallt som bara den... Men skönt - trots barnagråt i kvadrat mitt upp i promenaden!
Blev tunnelbanan hem. Till laddaren - hur kunde jag missa? En hel dag utan att läsa , skriva på mobilen!! Ligger på golvet under dotterns säng (fråga inte) och inte läge än..... Längtar till vuxenstund!

Linda w L2K sa...

Men lilla Skrotmamsen, leker du med dammråttorna nu igen? ;o)
Och slarva, bara glömma sladden så där. ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig