Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 11 december 2010

Bestämd konstnär

När min dotter ska måla nuförtiden så ber hon mig måla en ledsen gubbe med bula och sen en glad gubbe.
När jag ber henne ge gubbarna hår, armar och ben osv så gör hon gärna det på det vis som en tjej i hennes ålder "ska" göra det.

När hon ber mig göra detsamma så blir hon bestört och uttrycker med kraft att jag har satt armarna och benen fel!
Och sen ritar hon dit ett streck under hakan på gubben. En sjal!





(Ni glömmer väl inte att tävla i min första tävling i samarbete med http://www.vaggadinspjalsang.se/
Ta chansen att vinna en upplevelsebox från LiveIt med ett värde upp till 1000 kr! Tävla HÄR!)

4 kommentarer:

ladydahmer sa...

ja! Hon bodde i vällingby. Hon är född 76 och växte upp i vällingby. Hennes mamma var fd narkoman och hennes morbror hette Kent.

Mohammed sa...

Haha, hon ritar bättre än vad jag gör ju!

Fru N. sa...

Vilka underbara teckningar!!

Kram!

Anonym sa...

Åh fint!
Krya på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig