Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 1 november 2010

Kvällning

Först vill jag bara säga att det är så fasligt skönt att barnen redan sover klockan 19.35, båda två!
Inget bråk, bara gos och så sitter man här med en lugn inledning på den ensamma kvällen.

Borde kanske plocka lite, torka lite ytor, duscha...
Men nähääää det tänker jag inte. Fnulade lite med det medans jag lagade mat och umgicks med barnen (jooo det kan man göra).

Tänker försöka titta på ett avsnitt av "The Gate" faktiskt. Något jag inte gjort på evigheter, nåja nån vecka.
Bra serie med tidens populäraste varelser...Vampyrerna.

Är inte alls så inne på detta med vampyrer som man kanske skulle tro om man känner mig.
Jag älskar ju skräckisar, rysare och thrillers.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, såg din kommentar nyss om att somna i boken - det ser verkligen ut som det, men det är egentligen så att hon pussar på alla djuren i boken. Man vänder blad och då ska hon pussa :-)

Tycker vissa av ODd Molly-plagggen är jättefina, men det är ju helt galna priser... Fy hundan vad dyrt det är...

KRAM STina

Maria sa...

Oh, jag är helt inne på zombies just nu! Såg Dawn of the Dead i går och så har det börjat en ny (lång)serie på söndagar också om zombies, superbra! Med lång menar jag att den är på en och en halv timme varje gång. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig