Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 19 november 2010

Jag gillar schampoo

Ja, jag erkänner. Jag gillar att testa olika schampoon. Jag brukar vara duktig på att göra slut på tidigare flaskor först (i alla fall nästan, eller hur kära make?)

Idag ser jag att maken har lagt upp senaste tillskottet på hyllan istället för att ha kvar dem där på badkarskanten, där de knappt får plats.
Till mitt försvar har jag fått just de två flaskorna gratis i en Goodiebag.



De längst fram till vänster har jag "importerat" från England och kedjan Booths. De var tidigare mina absoluta favoriter men är lite svåra att få tag på.
De bakom dem är från Goodiebagen.
Sen står senaste inköpen, två för en, samma märke men annan sort som de sista som till mitt försvar snart är slut.

Finns det fler sorter som jag kan få prova?
;-p


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig