Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 13 november 2010

I morgon ska jag vara PIGG

Ser fram emot morgondagens eftermiddag och kväll då jag ska gå på "Årets Mama"-galan.
Vet inte alls vad man kan vänta sig av de ca 4 timmar det verkar vara tänkt att det skall hålla på...

Någon som var dit förra året?

Spännande med Goodiebagen och vad det blir för mat och såklart vilka kändisar som är där.
Och så ska det bli kul om man känner igen några fler bloggare, förutom de där "stora" bloggarna då...
Jag menar mer dem jag brukar läsa eller vars sidor jag ramlar in på ibland.

Åh så den eviga frågan...Vad ska jag ha på mig?!

Är så kul att komma iväg på lite sånt här då och då, ett rejält bräck i vardagen och sedan tillbaka till man och barn.

Och för att få en chans att vara lite pigg i morgon så ska jag chocka kroppen genom att gå och lägga mig nu.
Jag har ju bara slumrat en stund på soffan mitt på dagen innan vi åkte till svärmor och sedan sovit i över en timme på soffan hemma hos svärmor.....

Det är tur att vi varken har coca cola, godis (jo dotterns lördagsklubbor men de är inget för mig), chips och inte ens några bakade godsaker hemma.
Annars hade jag i "den gamla Martinas" vana trogen suttit och smaskat i mig en del för att hålla mig vaken...istället för att faktiskt gå och lägga mig.
Tack och lov för ändrade vanor.

Natti Natti!

1 kommentarer:

Kristin "ANDRUM" sa...

Va kul det låter med mamma galan, och komma iväg på något helt själv. Du får berätta sen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig