Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 28 november 2010

En gammal hederlig limpsmörgås

NU tar jag mig tid att sätta mig ner och äta frukost.
Dottern har ätit frukost för nästan 2 timmar sedan, sonen har ätit frukost (alldeles för tidigt för min smak) och faktiskt även en tidigt "lunch" redan.

Maken har redan gett sig iväg till gårdagens festlokal för att göra i ordning det sista innan avlämning av nyckel och bonusen sover, som tonåringar bör.
Han var snäll och hjälpte sin pappa att röja det värsta i går kväll så det är honom välförtjänt att sova.

Så nu sitter jag här och äter vanliga hederliga Skogaholmslimpsmörgåsar, dricker en god kopp te och njuter av lite lugn...eller något...
Inte min frukost.

3 kommentarer:

madde sa...

sv: Joda, de blir rosa :) Tapeten ska upp pa en vagg o sedan blir resten rosa.

Maria sa...

Åh, vad jag saknar limpmackor!

Fiona sa...

så himla gött :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig