Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 23 oktober 2010

Trötta och nöjda

Nu vet jag! Min dotter diggar samma musik som jag gjorde som liten. Även om jag inte var fullt så liten på "den tiden".
Pernilla Wahlgren uppträdde på 1-års kalaset vi precis varit på och vi dansade nog lika glatt båda två. När hon sen var färdig frågade dottern: "Kommer hon mera?" och såg riktigt besviken ut när jag sa att Pernilla var färdig.
Får nog leta reda på kassetten med Pernilla som jag ska ha kvar sen tonåren.







Hannah bytte bort en Rosa Panter, som hon inte gillade o aldrig lekt med, och fick en söt liten väska. När hon öppnade den upptäckte hon att det fanns en massa smågubbar och 2 solglasögon i den. Lycklig liten tjej!







Vi fick en goodiebag som jag inte hunnit titta i än, så det ska bli spännande att se vad den innehåller.

1 kommentarer:

BAMBI sa...

Ah, va synd att du inte kom fram och hejjade! Mitt sällskap blev sjuk så jag var där ensam med Zack!

Visst var leksaksbordet en hit? Zack är överlycklig över sin nya leksak och den "kostade" bara honom en bok han aldrig tittade i! Underbart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig