Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 25 oktober 2010

I min brevlåda

Vad rolig post det kom idag!

Nya exemplaret av Vi Föräldrar, som med detta nummer skickade med en cd med Händige Manny och Musses klubbhus-sagor. Dottern ville såklart lyssna direkt!
Så nu springer hon runt här och kammar håret och "läser" pappas almanacka som blev kvar hemma..När jag frågade om jag ska stänga av sagan, eftersom hon inte verkade lyssna, så säger hon bestämt: "Neeej jag lyssnar mamma!"

Visst ja, hon är ju tjej, simultankapacitet ni vet....

Mitt första Buzzador-paket tryckte brevbäraren ner i brevlådan också, hörde hur han kämpade lite och var på väg till dörren för att öppna och ta emot paketet i stället men då fick han igenom det äntligen.
Ska Buzza Decubals olika krämer.
Fick öppna detta paket först av allt då dottern lyfte upp det och uppmanade mig att "Öpp den här!".
Jag tog emot paketet och rättade henne lite på automatik..."Öppna menar du?".
"Jaaa ÖPP!" ler hon då och missar hela poängen haha

OCH så kom en avi för att hämta ett paket på Posten (eller nää Tobaksaffären är det ju). Jag tror jag vet vad det äääääär.
Här ska provas Vagga din spjälsäng.se´s medar.





´







The Slanket

1 kommentarer:

Daniel sa...

Härligt! Nu ska ni njuta av paketet å grejorna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig