Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 29 oktober 2010

Det är full fart

Det var full fart på min son fram tills för ca 10 minuter sedan.

Prat, skratt och inte still en sekund. Rullade runt och knölade sig framåt för att nå olika leksaker.
Att byta blöja var inte heller någon lätt match då det där med att ligga still absolut inte står på vakenschemat idag.
Ett tag såg det nästan ut som om han tänkte ta och klättra upp på lekställningen som stod ovanför honom på där han låg på filten på golvet. Han tog tag i ett "ben" och drooog och sen upp med ett ben mot ett annat "ben" och då såg det ut som om han tänkte trycka ifrån med det benet så han skulle kunna ta tag högra upp med handen...
Och han är 4 månader!

Men plötsligt var det inte roligt längre...så jag tog upp honom, gav honom nappen...och han tvärslocknar.
Jobbigt att vara rörlig.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig