Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 30 september 2010

Vackra dimmiga morgon

Vilken härlig syn som mötte när man vaknade och tittade ut nu på morgonen!
Vacker, lätt men ändå tät dimma med solstrålar igenom...
God morgon minsann :-)

I går kväll beställde jag något roligt...får se när det dyker upp.

Har borstat tänderna extra noga nu på morgonen...försökte borsta bort eventuella hål liksom.
Tandläkaren here I come, jag ska blända dig med mitt stimorolleende...eller nått.

1 kommentarer:

Maria Wall sa...

Du har ju alltid haft fina tänder...vad jag kommer ihåg - fast du ätit godis...fuskis där!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig