Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 27 september 2010

Gnäll

Jaha, vaknade i natt med rejält ont i svanken och i knälederna... Ingen roligt förkylning.
Troligtvis är det en influensa på gång.

Det är något konstigt med det här. Köpte kort för att börja träna. 2 ggr i veckan minst skulle detta ske..efter första träningen så var jag förkyld i nästan 2 veckor. Sen tränar jag en gång till i onsdags och vad händer i helgen?!
Japp, sjuk igen!

Det är farligt att träna helt enkelt haha

Släpade mig upp och gjorde i ordning barnen (och mig själv lite grann) och fick iväg dottern till dagis.
Maken åkte tidigt i morse så han skulle kunna komma hem vid lunch och avlasta lite...
Tur man har en lugn och go son här hemma som är glad åt lite leenden, "bubbelibibbeliblubb", sitta och fnula med hängande leksaker och så en ny blöja och flaska med jämna mellanrum.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig