Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 4 april 2014

Varför är inget enkelt.

Hej,

Gnällspiken här...
Varför kan ingenting vara enkelt och gå som det ska, fungera som det ska, uppföras som det ska...osv...

Är så frustrerad över så mycket just nu så jag bara har lust att gömma mig under en mossig sten ute i skogen en vecka eller så.

Men då skulle jag antagligen bara ligga där och gnälla över att jag frös, inte kan träna, myrorna stör mig eller något annat världsligt...

Istället åker jag i morgon med Linda och 4 av våra barn och hälsar på Lilith som bor i en annan stad. Det hoppas jag skall tanka mig full av energi annars vet jag inte vartåt det här barkar...

Mvh.
Trötta jag.

2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Yeay! Det kommer bli en toppendag!

Madde / Livet som mamma och lärare sa...

Roligt för er! Hoppas ni får en toppendag tillsammans :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig