Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 4 april 2014

Lyckat möte ger lite mindre klumpar i magen.

En liten del av veckans stress löstes upp under ett halvtimmes eftermiddagsmöte som blev 1,5 timmes skratt och en del flams men vi gick så mycket gjort och sagt och alla var nöjda så nu kan jag gå in i helgen med bara några stressmoment och en hel del sol!

Jag som på väg mot detta möte återigen förbannade alla dessa tröstlösa, "onödiga", möten som bara tar tid och kraft och i slutänden inte tillför något….




0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig