Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 juni 2013

Hipp, hipp hurra!

Long time no see och allt sådant där.
Maken har varit bortrest under 10 dagar så jag har koncentrerat mig på barn och jobb (och tvätt och disk osv) istället för bloggen som ni märkt.

Igår och idag har det varit speciella dagar härhemma, som faktiskt gett mig extra glädjeenerg
Barnen har fyllt år!
Ja sonen fyllde 3 år igår och dottern fyller 5 år idag så de har i alla fall varsin dag.

Jag och dottern väckte sonen igår med "skönsång" och paket. Vi fick inte riktigt den reaktionen vi hade förväntat oss, hysteriskt arg....men han blev på bättre humör när han fick syn på morgonpaketet och sedan var han strålande glad och som ett yrväder.


Det här var den skarpaste, mest stillsamma bild
som jag lyckades ta på honom igår.
Ni förstår vilken energi han hade va?
Sonen beställde tuppkam med blå hårfärg så det fick han. Det var inte det lättaste kan jag säga! Dels stod han inte still utan jag fick jaga honom runt i huset, dels fick jag använda både spray och någon gelevax (troligtvis bonussonens) för att få håret att stå någorlunda rakt upp. Det har en egen vilja det där håret. 

Oj, nu ringde dagis. Återkommer!

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Grattis på födelsedagen <3 Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig