Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 juni 2013

Men hur blev det nu då?!

Från födelsedag till VAB-dag.



Efter BVC-besök på förmiddagen till att jag 10 minuter efter att ha lämnat barnen på dagis fick gå och hämta födelsedagsbarnet igen då hon bitit sig ordentligt i tungan vid ett hopp och fått rejält sår i tungan som blödde mycket.


Henne fick jag sedan ta med när jag skulle till läkaren där jag blev tillsagd att gå direkt till Apoteket för att hämta ut penicillin till mig själv -  Borrelia!


Det blir inte riktigt som man tänker sig jämt....


1 kommentarer:

Ötjejen sa...

Hoppas verkligen att ni mår bättre nu, båda två!
Stor kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig