Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 8 april 2013

Jag går lite långsammare idag.

Kom iväg till gymmet igår kväll trots att det satt långt inne. Hade inte haft något emot att gå och lägga mig istället om man säger så.

Efter den vanliga kvartslånga uppvärmningen på cykeln så körde jag igenom kroppen och valde sedan att koncentrera mig på benen/rumpan.
Ja, det straffar sig idag (eller vad man ska kalla det) för det gör ont.
Mest bak på låren och i rumpan, så jag hoppas innerligt att jag inte tappar något som jag sedan behöver böja mig ner och ta upp.
Det blir en härlig syn det...

Jag är dock väldigt nöjd över att jag faktiskt gick till gymmet igår. Det som övertygade mig (min inre dialog var lång och invecklad) var tanken på att om jag verkligen kommer iväg så kommer det vara lättare att komma iväg nästa gång som jag känner motståndet.
Är det logiskt?

Undrar hur dagen blir?
Nåja, det finns hiss på jobbet..



2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Jag tycker du är superduktig som kommer iväg :) bara man kommer iväg är hälften gjort :)
Och visst är väl ändå träningsvärk på något konstigt sätt en ganska trevlig värk? För då vet man ju att man gjort något bra med kroppen. Kram

Fröken M sa...

När det kommer till träning får jag TVINGA ut mig själv varje gång - men shit va nöjd man känner sig när man kommer hem igen !!
I morse satte jag rekord på 5 km och minskade min tid med en hel minut. DÅ blir det "roligt" att springa :)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig