Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 9 april 2013

Natt vs Morgon

Vilken natt! Dottern började drömma mardrömmar strax efter att jag hade somnat in för natten och när det inte gick att lugna henne så valde jag att lägga henne bredvid mig i stora sängen istället. I hopp om att min närhet skulle lugna henne.

Trots detta så fortsatte mardrömmarna då och då genom natten så när det var dags att kliva upp så var jag säker på att hon skulle vara seg, trött och svår att få upp.

Istället så var det en glad tjej som vaknade och morgonen flöt på bra. Tills vi kom till förskolan och jag absolut inte fick gå förrän jag och hon hade berättat för fröken om natten och drömmarna....
Eftersom jag förstod att hon behövde prata av sig så gav jag henne den tiden trots att jag själv kände mig stressad.


När jag sedan kom ut från dagis och märkte att solen gjorde sitt allra bästa för att jaga bort den jobbiga natten så kändes det faktiskt skönt att få stå en stund i solskenet medan jag väntade på bussen.

Godmorgon!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig