Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 7 april 2013

"Du ska inte tro det blir sommar.....

....ifall inte nån sätter fart"...
Det var vad grannen kom ut och refererade för mig när jag som bäst på att avsluta dagens hårda arbete på uteplatsen.

Jag tröttnade helt enkelt på snömassorna som vägrade smälta bort utan täckte hela vår uteplats...

 

5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

skönt med ett snöfritt trädäck :) nu är det bara resten av snön kvar. Kram

Emma Engström sa...

I vår förra lägenhet hade vi inga gardiner då den var väldigt speciell, så vi har inte haft gardiner på 2 1/2 år, och de vill vi ju inte ha i huset !
-klart man vill ha nytt och fräscht :)

Fnulan sa...

Det är ett hån! Ett HÅN! suck vad trött jag är på detta väder!
Kram goding!

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

ja du jag har nog aldrig sprungit så fort som då... Hoppas att det inte kommit så mycket snö hos er idag nu när ni fått bort allt :-)

dianasdrömmar sa...

Haha,viockså har skottat och huggt is som bara den..kram Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig