Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 3 december 2011

#ejfa - Nytt insamlingstillfälle

På söndag, den 4 december, tar "Apan" emot ytterligare bidrag till sin insamling #ejfa (En jul för alla). Har du underkläder eller hygienartiklar mm att skänka till de hemlösa på Södermalm i Stockholm så får du gärna lämna detta till henne mellan klockan 16-16.30 på Medborgarplatsen, T-baneuppgång Björns trädgård.

Kan du inte då så rekommenderar jag dig att höra av dig till "Apan" via hennes blogg.
Hennes deadline för överlämning är 12 december.

Läs det jag tidigare skrivit om #ejfa.
Här och Här.

2 kommentarer:

TUMADRE sa...

Martina, angående julbordet. Du är som jag: julkänslorna har inte kommit riktigt ännu! ;-)

Kashaya sa...

Vad bra intiativ.=) Sv. Bra gissning.=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig