Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 6 september 2011

Vill du vara med och bestämma?

Hjärt-Lungfonden brukar varje år sälja en hjärtepin till förmån för Sveriges hjärtebarn.
I år har de bestämt sig för att låta svenska folket rösta fram motivet till 2012 års hjärtepin. De som är med och röstar, på Hjärt-Lungfondens websida, har chansen att vinna biobiljetter till galapremiären av nya Nalle Puh-filmen den 16 oktober i Stockholm. 
Tävlingen pågår fram till den 16 september 2011.

Årets konstnärer är Jessica Andersson, Andreas Johnson, Mojje och Tobbe Trollkarl och vem som har gjort vilken pin avslöjas när det vinnande motivet avslöjas.

In och rösta!

Hjärtepins gör skillnad för hjärtebarnen Sedan 2004 har Hjärt-Lungfonden tagit fram ett hjärtepin som säljs till förmån för Sveriges hjärtebarn. Insamlingen har bland annat resulterat i det världsunika barnhjärtnätet Gertrud, tre 3D-ultraljudsmaskiner och ett antal nya forsknings- och doktorandtjänster. Målet med kampanjen, som kallas Alla barnhjärtans månad, är att rädda fler barn till livet och förbättra deras livskvalitet.
(utdrag från Hjärt-Lungfondens websida)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig