Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 6 september 2011

Vad hände i natt egentligen?

Hela blogosfären pratar om detta regn i natt. Knappt folk kunnat sova vad det verkar.
Jag märkte ingenting - Jippi jag var fått sova!

Ända tills makens väckarklocka ringde vill säga. Två gånger.
Men han måste ju få vakna i tid han med.
Synd bara att den tiden inte är lite senare på dagen kan man säga.

Skämt o sido så gjorde det inte så mycket. Jag låg där och kikade på barnen, filosoferade lite och klev sedan upp lagom för att nästan hinna gå på toaletten innan sonen vaknade...

3 kommentarer:

Åsa sa...

Jag har inte heller märkt av något regn???

Marie-Louise sa...

jag har inte heller vaknat av något regn... kram

Lilo sa...

va? har det regnat? :-) har inte heller märkt något. :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig