Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 5 september 2011

Det behövs kanske inte så mycket.




Vi konstaterade i dag på dagis att:
Han äter dubbelt så mycket där mot hemma.

Han kan äta med gaffel ibland men inte hemma (men sedan kommer han på att det går fortare att äta med händerna).

Han vänder inte upp och ner på tallriken efter halva måltiden som han gör hemma.




7 kommentarer:

Louise sa...

det känns lite jobbigt det hela men det är ju hennes val. Tråkiga är att jag inte får träffa min lillebror!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hihi! Gulle:)

linda - en vimsig mamma sa...

ja det är väl det godaste som finns ?? =) ja gär helt tokig i det! kram

Anonym sa...

Men alltså, vad är det med dagis egentligen? Stina äter aldrig med händerna, väntar tills de säger varsågoda, sitter lugnt och snällt tills hon får gå från bordet. Då går hon och tvättar sig, tar fram sin madrass och sin napp och somnar. Det är inte riktigt så det går till här hemma direkt....

Viola sa...

Det är det dagisrelaterade ögontjänarsyndromet!

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

Hehe... Sötungen!!!

Ska bli spännande att se hur Malin beter sig på dagis sen. Dom andra tre får vi en massa beröm för hela tiden men det märks ju inte lika mycket hemma liksom... ;o)

Och ja, jättetrist för dig med We R Family!!! Ska se om jag kan hugga nån imorn och ifrågasätta!!

Fru W sa...

haha...var nöjd att det går bra borta....
Du, du måste åka till Zetas nu, kram Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig