Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 6 juli 2011

Ööh, vilken seg morgon.

Gårdagen slutade med att jag fullkomligt kollapsade i soffan med en tryckande huvudvärk och noll energi. Hade haft supertrevligt sällskap av min vännina Linda och hennes dotter under eftermiddagen och kvällen med en liten promenad till Skrotmamman som avslutning men när jag kom hem igen så gick musten ur mig.

Jag hoppas det är väderomslagen så det inte är en "gammal åkomma" som spökar och vill göra sig påmind för att inte känna sig bortglömd i all annan sjukdomskaos som omgett mig senaste...öööh evigheten.

Idag är det iallafall lite bättre väder ute så jag hoppas på en del utevistelse, frisk luft och mer energi.

Maken ska på galej i kväll (natt) hos en ung pojkspoling som är ytterst oförskämd!
Varför han är oförskämd? (ja, det undrar säkert han med när han läser detta.)
Jo, förstår ni, han åker tydligen iväg till BALI snart. Utan mig!
Tydligen ska han vara där i typ 5 veckor. Skrev jag att han åker UTAN MIG!?!

Inte för att det finns någon anledning för honom att ta med mig på sin resa men ändå. Lite taskigt är det väl ändå?
Jag menar Bali... Är jag inte som gjord för en resa till Bali kanske?!

Nähä, inte det? Ok då. ;-)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig