Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 6 juli 2011

Efter-tupplur-planer

Sonen sover som en stock och jag funderade på att packa ihop lite mellanmål, en filt och lite sandleksaker för en promenad ner till stranden efter lunchen.
Det är ju så fint väder så jag känner att jag verkligen vill ut och gå och hänga lite på stranden.
Tror att sonen ska få plaska lite också om det inte är alldeles för kallt i vattnet. Jag har dock hört ryktas om att det ska vara en "behaglig" temperatur.

Det är synd att det är aningens för långt att gå utan vagnen med ståbrädan så vi kan inte gå dit efter dagis med dottern.
Den vagnen har ju punka sedan ett par veckor tillbaka och det har varit ganska bra eftersom dottern har lärt sig att hon faktiskt KAN gå haha.
Det brukade annars högljudt protesteras efter ett tag om ståbrädan varit med.

Ok, så ska jag förbereda lunchen då.
Vad äter ni för lunch på somrarna?

1 kommentarer:

Fröken M sa...

Idag hade jag kunnat ge MYCKET för en liten power nap ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig