Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 5 juli 2011

I dessa tider kommer saknaden.

På vägen hem från dagis så ropar det plötsligt en liten röst uppifrån.
Dottern stannar med ett stort leende och tittar upp.

Från en balkong kommer ytterligare ett glatt utrop och dottern fnittrar och talar glatt om för mig att det är hennes vän från dagis.

De säger inte mycket utan tittar mest på varandra och han talar om att han faktiskt bor där.

Efter ett tag ropar jag på dottern att vi ska fortsätta hemåt. Varpå dottern tittar längtande efter sin vän, vinkar lite och följer med mig.

Vännen är ledig från dagis och de har inte träffats sen i fredags så dottern ser lite moloken ut.

Jag saknar honom mamma...







-Posted on the go

2 kommentarer:

alexandra mamma till tove sa...

jo det är hemskt när människor bara spårlöst försvinner. Det är en vän till min halvsyrra.

Marie-Louise sa...

Vad gulligt :) Ja det är klart att de saknar varandra om de brukar leka på dagis. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig