Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 5 juli 2011

Helt otrolig morgon!

Dottern väcker mig och börjar babbla en massa och jag försöker få henne att krypa ner hos mig för att mysa. Hon babblar på och jag blir lite sur när sonen vaknar i sin spjälsäng bredvid oss (och för att hon väckt mig), ända tills jag slänger ett öga på klockan.

08.33 !!
Hjälp!
Dottern väntas på dagis kl. 9 och i vanliga fall tar morgonen oftast minst en timme för att vi alla ska få en lugn och skön frukost, hinna göra morgontoalett och klä på oss (jag och mina 2 barn).

Men vet ni vad?! Utan minsta gnäll eller någon direkt stress fick barnen frukost och blev påklädda. Visserligen framför tv:n men ändå...
Efter tand- och hårborstning samt ett avsnitt av Dinosaurietåg så bar det iväg till dagis, samma tid som vi brukar!

Nu slog det mig att det enda som inte skedde som vanligt var min frukost. Som jag fortfarande inte fått i mig.
Oups!

3 kommentarer:

Veronica sa...

Snyggt jobbat! 2 barn dessutom ^^

Krma

Tommy sa...

SV: Tack så mycekt! Ja bruden är gravid och dom gjorde ett hjärta på magen med varsin hand..

Flera bilder från bröllopet kommer komma upp inom kort, funderar på att köpa ny dator då den jag har nu är en lånedator som inte fungerar optimalt.

Marie-Louise sa...

Bra jobbat! ja sådana morgnar har jag också haft och man fixar mer än man tror på kort tid. ja förutom sin egna frukost och sånt då :) Man glömmer lätt sig själv mitt i allt... Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig