Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 30 maj 2011

Ytterligare en sväng till sjukhuset, för familjen som utnyttjar alla skatt de betalat in...

Så var man då en sväng till sjukhuset igen. För att undersökas lite och boka in datum för operation av "ändalykten".
Nej, det är väl inte direkt den som skall opereras men ändå.
Det är "tumörerna" runt tarmen som nu skall tas bort så jag förhoppningsvis slipper mer problem från dem.
Jag skriver ordet tumörer inom cituationstecken för att det inte är sådana där farliga tumörer som de min mamma har utan bara sådana som ställer till besvär om man säger så.

Så idag sa jag hejdå till midsommar och hej till inläggning och operation.

Allting har en ända men korven den har två.

Vill du se vad jag tidigare skrivit om allt elände som ledde fram till detta ca 1,5 år senare så har jag en del länkar i inlägget från den 4 april.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig